8 juni camino - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van sander spelt - WaarBenJij.nu 8 juni camino - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van sander spelt - WaarBenJij.nu

8 juni camino

Door: spelt

Blijf op de hoogte en volg sander

11 Juni 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

8 juni Camino. Het is zaterdag en vandaag eigenlijk de dag om boodschappen te doen souvenirs te kopen. Morgen zondag wil ik vertrekken. S'ochtends al een heel raar gevoel en zeer emo. Ik realiseer me dat het echt voorbij is... Kan wel janken... En om eerlijk te zijn...Echt die Camino toch. In de middag tappas gegeten en een wijntje... Dat scheelt. nogmaals een paar bekenden tegengekomen zoals markus de man van "lento perro securo" en de twee Franse stelletjes waarvan die man MS had. Nog een tour over het dak van de cathedraal gedaan en via het terras in het restaurant beland. Gegeten met Ned de canadians en Saskia + vader. Gezellig. Vanuit het restaurant in de kroeg beland.... Weer iets te laat denk ik