9 juni camino - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van sander spelt - WaarBenJij.nu 9 juni camino - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van sander spelt - WaarBenJij.nu

9 juni camino

Door: spelt

Blijf op de hoogte en volg sander

11 Juni 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

9 juni. Camino iets te laat naar bed gegaan gisteren denk ik maar toch vroeg wakker. Ik realiseer me dat ik mijn tasje met souvenirs en regenponcho in de kroeg heb laten liggen. Ik loop al vroeg die kant op maar alles zit potdicht. Jammer. Tijdens het ontbijt in het hotel blijf ik twijfel houden of ik mee ga ri Finisterre. Uiteindelijk besluit ik om nog 1 nachtje te blijven zodat ik kans heb om mijn tasje terug te vinden en hier slapen is goedkoper dan in porto. De eerste vlucht terug gaat nl toch niet eerder dan morgen nacht. Saskia blijft bij haar besluit om door te lopen en wij zullen haaroop weg helpen door een stukje mee te lopen. We zwaaien haar uit tot ze aan het einde van de straat uit beeld verdwijnt. Daarna gaat iedereen zijn eigen weg. Ik besluit om naar de bus te gaan informeren bij het busstation. Gelijk maar een kaartje gekocht. Punt.. Ik ga naar huis.. Terug in het oude centrum gezamenlijk met Ned, Wim en Murray plus nog wat lui Pintje gepakt. Ned en ik gaan nog even wat laatste boodschap doen. Aan het begin van de avond krijg ik mijn tasje terug alles zit er nog in. Eten doen we tegenover ons hotel we zitten met een gezelschap waarvan ik de helft niet ken maar het word toch gezellig. Ned peert em.. Hij werd al wat stilletjes. Aan het einde van de avond komt ook Gabi langs om de laatste pint te pakken. Het hotel sluit en we verhuizen naar de kroeg. Om een uur of twee besluiten we om er een punt achter te zetten en nemen afscheid. Pitten.

  • 11 Juni 2013 - 14:18

    Bob:

    Wel, t zit er op! Wat een mega prestatie van je. Zie je gauw in Nieuwegein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

sander

vertrek begin 4 mei 2013 van SJPdP ri. SdC

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 25643

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Juni 2013

op weg naar santiago

Landen bezocht: